Prezentari de planetariu

Din ianuarie 2017 Observatorul Astronomic va invita la prezentari de planetariu.

Prezentarile se fac într-un dom gonflabil, cu un aparat de planetariu digital „Digitarium Iota”, achizi?ionat în cadrul proiectului Regio de reabilitare, consolidare, a Observatorului Astronomic.

Începând cu luna ianuarie 2017, va a?teptam la prezentari generale despre astronomie, sub cupola planetariului, dupa cum urmeaza:

Prezentari de planetariu 2019
joi, vineri, sâmbata

18:45 - Cerul în aceasta noapte. O plimbare printre cele mai frumoase obiecte care se pot observa în aceasta noapte

19:30 - Universul cunoscut. Structura Universului folosind date astronomice reale. Pleaca de la Pamânt ?i mergi pâna la marginea Universului

20:15 - Planetele. O calatorie prin sistemul solar pâna la toate planetele.

Din cauza unor probleme tehnice, nu se mai sus?in prezentari de planetariu începând cu 14 octombrie 2019.
Va mul?umim pentru în?elegere.

duminica

11:30 - Cerul în aceasta noapte. O plimbare printre cele mai frumoase obiecte care se pot observa în aceasta noapte

12:30 - Universul cunoscut. Structura Universului folosind date astronomice reale. Pleaca de la Pamânt ?i mergi pâna la marginea Universului

13:15 - Planetele. O calatorie prin sistemul solar pâna la toate planetele.

Va mul?umim pentru în?elegere.

Detalii

• intrarea la prezentari se face în ordinea venirii; nu facem programari decât pentru grupuri de minim 10 persoane, dar pentru alte ore decât cele trecute în program;
  • proiec?ia se face într-o cupola gonflabila, pe întuneric;
  • prezentarile dureaza între 20 ?i 30 de minute ?i sunt accesibile atât copiilor de peste 7 ani, cât ?i adul?ilor; va rugam sa evita?i aducerea copiilor foarte mici pentru ca prezentarile sunt perturbate; o prezentare este ?inuta de un prezentator care vorbe?te cu publicul;
  • prezentarile încep la orele men?ionate mai sus. Pentru a putea participa, va rugam sa sosi?i mai devreme;
  • intrarea la prezentare costa 5 lei;
  • prezentarile se ?in daca sunt minim 10 vizitatori. În cupola gonflabila încap 15 persoane. Ramâne la alegerea prezentatorului daca prezentarea se ?ine cu mai pu?in de 10 persoane. Va mul?umim pentru întelegere.

Capturi de ecran