Prezentări de planetariu

Din ianuarie 2017 Observatorul Astronomic vă invită la prezentări de planetariu.

Prezentările se fac într-un dom gonflabil, cu un aparat de planetariu digital „Digitarium Iota”, achiziționat în cadrul proiectului Regio de reabilitare, consolidare, a Observatorului Astronomic.

Începând cu luna ianuarie 2017, vă așteptăm la prezentări generale despre astronomie, sub cupola planetariului, după cum urmează:

Prezentări de planetariu
joi, vineri, sâmbătă

18:45 - Cerul în această noapte. O plimbare printre cele mai frumoase obiecte care se pot observa în această noapte

19:30 - Universul cunoscut. Structura Universului folosind date astronomice reale. Pleacă de la Pământ și mergi până la marginea Universului

20:15 - Cerul în această noapte. O plimbare printre cele mai frumoase obiecte care se pot observa în această noapte.

Joi și vineri 23 și 24 noiembrie 2017), nu se țin prezentări de planetariu.

duminică

11:30 - Cerul în această noapte. O plimbare printre cele mai frumoase obiecte care se pot observa în această noapte

12:30 - Universul cunoscut. Structura Universului folosind date astronomice reale. Pleacă de la Pământ și mergi până la marginea Universului

13:15 - Cerul în această noapte. O plimbare printre cele mai frumoase obiecte care se pot observa în această noapte.

Detalii

• intrarea la prezentări se face în ordinea venirii; nu facem programări decât pentru grupuri de minim 10 persoane, dar pentru alte ore decât cele trecute în program;
  • proiecția se face într-o cupolă gonflabilă, pe întuneric;
  • prezentările durează între 20 și 30 de minute și sunt accesibile atât copiilor de peste 7 ani, cât și adulților; vă rugăm să evitați aducerea copiilor foarte mici pentru că prezentările sunt perturbate; o prezentare este ținută de un prezentator care vorbește cu publicul;
  • prezentările încep la orele menționate mai sus. Pentru a putea participa, vă rugăm să sosiți mai devreme;
  • intrarea la prezentare costă 5 lei;
  • prezentările se țin dacă sunt minim 10 vizitatori. În cupola gonflabilă încap 15 de persoane. Rămâne la alegerea prezentatorului dacă prezentarea se ține cu mai puțin de 10 persoane. Vă mulțumim pentru întelegere.

Capturi de ecran