Despre Observatorul Astronomic

Observatorul Astronomic "Amiral Vasile Urseanu" al Municipiului București, este o instituție muzeistică, destinată popularizării astronomiei, subunitate a Muzeului Municipiului București. Prin dotările și facilitățile sale, ca o fereastră deschisă spre cer, el oferă tuturor celor interesați posibilitatea urmăririi prin lunetă a spectacolului bolții cerești.

Date despre programul de vizitare se găsesc aici. Aspectul cerului, date despre condițiile de vizibilitate ale corpurilor cerești, însoțite de hărți, precum și alte informalii, pot fi întâlnite la pagina "Observă". Un ghid complet al cerului și al obiectelor cerești se poate găsi la secțiunea „ghid”. Observațiile astronomice ale noastre se găsesc la „observații”, iar date despre istoricul observatorului la „despre”. Puteți consulta gratuit cărți de astronomie în biblioteca on-line.

Ziua astronomiei - 25 aprilie 2015

Atenție români! Vi se pregătește ceva. În seara de 25 aprilie în toată țara astronomii amatori vă vor arăta Luna, planetele și stelele cu ocazia Zilei Internaționale a Astronomiei. Mai multe despre manifestările din țară aici.

Noi vă așteptăm cu prezentarea „Călătorie prin Univers” la Palatul Suțu de la ora 19 și cu observații astronomice la Palatul Voievodal Curtea Veche de la ora 20.